• وبلاگ : شيدايي
  • يادداشت : 8
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    خوبي.....من هم تبريك ميگم ..كم پيدا شدي نمي خواي آپ ديت كني ..

    از ما هم كه اصلا سراغ نمي گيري

    دوباره سلام. راستي يه سوال. شما علي هستيد يا بيژن؟؟؟اصلن علي و بيژن چند تا هستن؟؟؟ شما كدومشي؟؟ علي هم وبلاگ نويسه؟؟؟ وااااااااااايييييييييييي كه سرسام گرفتتتتتتتتتتتتم.

    سلام. اميدوارم كه حالتان خوب باشد و ملالي نداشته باشيد به غير از نوشتن كامنت براي ما پارسي بلاگي ها.مزاحم شدم به اطلاع برسانم اينجانب سنگ صبور عوام بالاخره پس از تلاش و كوششي بس فراوان موفق به طرح لوگويي دست و پا شكسته براي خود شدم و به اندازه يك اپسيلون صفر كلاسم بالا پريد. فلذا از جنابعالي خواهشمندم زحمت كشيده و لوگويمان را جايگزين ناممان در لينكدوني فرماييد تا زحمتهاي من هم به هدر نرود و دلم هم نسوزد.

    با تشكر

    سنگ صبور.

    + ستوده 

    علي خان سلام و عرض تبريك متقابل.

    همه نوشته هاي شما خوب است اما در مورد رشته تحصيلي پيشنهادي برايت دارم كه در باره اش فكر كني.

    بسيارند كساني كه رشته هاي پزشكي و مهندسي و علوم ديگر را تحصيل كرده اند و به هنر موسيقي و سليقه هاي هنري ديگر خود در كنار رشته اصلي پرداخته اند.

    با توجه به استعدادي كه در شما ديدم مطمئن هستم كه ميتوانيد يك رشته نظري را ادامه دهيد و در كنارش موسيقي را هم حتي به شكل حرفه اي ادامه دهيد .

    در اين صورت دامنه انتخاب مسير زندگي و شغل آينده برايتان وسيع تر خواهد شد . در هر صورت آرزوي من پيروزي و كاميابي شما و همه جوانان با استعداد و با هنري چون شما مياستد.

    به اين پيشنهاد قكر كنيد.

    راستي ايميل من را توانستيد فارسي كنيد يا نه ؟

    از نظرتان هم نسبت به نوشته هاي بنده تشكر ميكنم.

    موفق باشيد